اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری

ساخت وبلاگ

رنگ کردن موهای اکستنشن

موها یکی از زیبایی‌های ظاهری ما هستند. رنگ و جنس موها بر اساس ژنتیک از اجداد ما تاثیر می‌گیرد. اما این نکته قابل توجه است که هر رنگ مویی برای چهره همه افراد مناسب نیست. در مبحث زیبایی شناسی این موضوع مطرح می‌شود؛ یعنی زیبایی و هماهنگی ظاهری کل به جزء. بنابراین اگر قصد تغییر رنگ موی خودتان را دارید لازم است رنگ با کل چهره شما هماهنگی داشته باشد. برای مثال امروزه متخصصان رنگ مو بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم به شما رنگ مو پیشنهاد می‌دهند. رنگ کردن موهای اکستنشن شده باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام پذیرد. چرا که ساختمان موهای اکستنشن با ساختمان موهای طبیعی خودتان کمی متفاوت است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

ممکن است به دلیل کم پشت شدن موهای خود دچار نگرانی شده باشید. برای همین منظور از بهترین روش اکستنشن مو استفاده می‌کنید و موهای کم پشت خود را به خرمنی از گیسوان جذاب تبدیل می‌کنید.

به عنوان یک راه حل اگر می‌خواهید تغییری در رنگ موهای خود ایجاد کنید، می‌توانید این کار را با اکستنشن مو انجام دهید. برای مثال رنگ موی خود را تغییر ندهید، اما از اکستنشن مو با رنگ‌های دیگر استفاده کنید. زمانی که موهای اکستنشن با رنگ متفاوت از موهایتان، لابه‌لای آن قرار می‌گیرد می‌تواند جذابیت زیادی بر روی چهره شما ایجاد کند. اما این کار یک جنبه مثبت برای شما دارد. شما آسیبی به موهای خود برای رنگ کردن آن نزده‌اید.

مراحل رنگ کردن موهای اکستنشن

در ابتدا تمامی وسایل مورد نیاز را کنار دست خود بگذارید. این وسایل عبارتند از: یک ظرف مخصوص برای رنگ کردن مو، فرچه رنگ مو، اکسیدان و رنگ موی مورد نظر و یک جفت دستکش.

اگر قسمتی از موهای اکستنشن خود را در اختیار دارید، می‌توانید مراحل رنگ کردن را بر روی آن امتحان کنید سپس بر روی موهای متصل شده بر روی سر خود مراحل رنگ کردن را دنبال کنید. با این کار یک تجربه خوب به دست خواهید آورد.

رنگ مو و اکسیدان را به نسبت مناسب در ظرفی ترکیب کنید. بهتر است رنگ موی انتخابی شما از رنگ حاضر کمی تیره‌تر باشد تا تمامی زمینه موهای شما را با رنگ جدید پوشش دهد. موهای خود را دسته دسته تقسیم و کنید و گیره بزنید. سپس هر دسته را به ترتیب شانه بزنید و به کمک فرچه با رنگ پوشش دهید. این کار را تکرار کنید تا تمامی قسمت‌های مو آغشته به رنگ شود. سپس باید حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه اجازه دهید تا رنگ بر روی موها تثبیت شود.

قبل از شستشو قسمتی از رنگ را از روی موها بردارید تا رنگ ایجاد شده بر روی موها را مشاهده کنید.

پس از طی این مدت موهای خود را به آرامی توسط آب ولرم و بدون استفاده از شامپو، شستشو دهید. برای مشاهده نتیجه نهایی، موهای خود را براشینگ کنید تا زیبایی آن دو چندان شود.

چند نکته مهم

در صورتی که بخواهید موهای خود را رنگ کنید بهتر است قبل از اکستنشن مو این کار را انجام دهید. سپس رنگ اکستنشن شما بر اساس رنگ موی شما انتخاب و نصب می‌شود.

بهتر است زمانی که تصمیم برای اکستنشن مو گرفتید، از آرایشگر خود نحوه رنگ کردن موهای اکستنشن شده خود را بپرسید. هر برندی از اکستنشن نیازمند یک سری مراقبت و دستورالعمل‌های خاص است که لازم است با آن آشنا شوید.

برای رنگ کردن موهای اکستنشن باید از اکسیدان‌های با درصد کمتر از ۲۰ استفاده کنید. موهای مصنوعی جنس خشک‌تری نسبت به موهای طبیعی انسان دارند. به همین دلیل اکسیدان‌های قوی می‌تواند به ساختمان موهای اکستنشن آسیب زیادی وارد کند.

همچنین بهتر است از رنگ موهای کرمی استفاده کنید تا آسیب کمتری به بافت موها بزنید.

 
 
اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت: 13:30

خشک کردن مو

آسیب‌هایی که حرارت سشوار به موها می‌زند پس از چند ماه خود را نشان می‌دهد. موهایی ضعیف و شکننده که دچار ریزش هم شده است. اما از طرفی موی خیس هم عوارض خود را دارد. بسیار توصیه شده که برای خشک کردن مو پس از حمام از روش‌های طبیعی استفاده کنیم. اما برخی از این روش‌ها باعث می‌شود موهای ما حالت وز به خود بگیرد که پس از آن با موهایی خشن و پر از گره روبرو شویم. در ادامه برای خشک کردن موهایتان روش‌ها و توصیه‌هایی داریم تا سبک بهتری برای زیبایی خود داشته باشید.

یکی از راه‌های راحت شدن از موهای وز پس از شستشو، کراتینه کردن موهایتان است. این کار توسط آرایشگران خبره که آموزش  کراتین مو  را به صورت تخصصی گذرانده باشند انجام می‌شود. برای انتخاب آرایشگاه خود دقت کافی را داشته باشید. مراقبت از زیبایی خود مرحله آسانی نیست که با یک سهل انگاری آن را از دست بدهید.

به عنوان یک توصیه به شما می‌گوییم تا جایی که امکان دارد پیش از خواب موهای خود را نشویید. خوابیدن با موهای خیس باعث می‌شود صبح با موهایی گره خورده مواجه شوید. اما اگر بخواهیم واقع بین باشیم باید بگوییم که سشوار کشیدن با حرارت بالا می‌تواند آسیب زیادی به موها برساند. اما اگر مجبور بودید با این وسیله موهای خود را خشک کنید می‌توانید حرارت آن را بر روی پایین و متوسط تنظیم کنید و با فاصله دورتر موهایتان را سشوار بکشید. البته در حین سشوار می‌توانید موهای خود را به کمک دستانتان شانه کنید. اگر برایتان کمی سخت بود بهتر است از شانه‌های دنده درشت استفاده کنید. زیرا کشیدگی در موهای مرطوب باعث نازک شدن آن می‌شود.

از محصولات مرتبط با مو استفاده کنید

امروزه محصولات زیادی در بازار برای نرم شدن موها و جلوگیری از وز شدن آن قبل از خشک کردن مو وجود دارد. برخی از افراد به صورت کلی با محصولات آماده در بازار حس خوب برقرار نمی‌کنند و طرفدار محصولات گیاهی هستند. البته برای هر جنس از مویی نوعی از آن‌ها مناسب است. این که موهای شما با کدام یک از آن‌ها سازگاری دارد بر عهده خودتان است. اما اگر باز هم تشخیص آن برایتان سخت بود می‌توانید با پزشک متخصص پوست و مو مشورت کنید تا بر اساس نیاز شما محصولی را معرفی کند.

برخی از این محصولات هستند که نیاز به آبکشی و شستشو دارند. برای دانستن این امر، قبل از خرید اطلاعات روی محصول را مطالعه کنید. طریقه استفاده آن به طور واضح بر روی جعبه یا خود محصول نوشته می‌شود. اما اگر باز هم برای شما نامفهوم بود می‌توانید از فروشنده راهنمایی بخواهید.

اما برخی دیگر از آن نیازی به شستشو ندارند. در واقع اگر بر روی موهای شما بمانند بهتر است. برای استفاده از این دسته از محصولات زمانی که موهای شما مرطوب است مقداری از آن را بر روی کف دو دست خود بریزید و بر روی ساقه موهایتان به آرامی ماساژ دهید. تاثیر شگفت انگیز آن را پس از خشک شدن موهایتان خواهید دید.

بهترین روش خشک کردن مو

این موضوع کاملا به فصل سال بستگی دارد. برای مثال اگر در فصل تابستان به حمام رفتید، حالا برای خشک کردن موهای خود دچار دغدغه نشوید. پس از شستشو به آرامی با یک حوله نرم، رطوبت موهای خود را بگیرید. سپس یک سرم مو یا باز کننده گره مو بر روی موهای مرطوب خود بزنید. اگر موهای بلندی دارید بهترین کار این است که موهای خود را ببافید. کمی با شانه دنده درشت موهایتان را شانه کنید و سپس آن‌ها را ببافید. چون هوا در این فصل گرم است موهای شما به راحتی در معرض هوای آزاد خشک می‌شود.

اما اگر در زمستان و هوای سرد موهای خود را شستشو دادید، پس از گذراندن مراحل بالا می‌توانید یک کلاه مخصوص حوله‌ای بر روی سر خود قرار دهید تا هم موهایتان به آرامی خشک شود و هم باعث سرماخوردگی شما نشود. اگر چنین کلاهی در دسترس نداشتید، یک شال یا روسری نخی بپوشید. پس از خشک شدن مو، بافت موهای خود را باز کنید تا رطوبت باقیمانده از لابه‌لای آن هم خشک شود.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت: 12:59

اکستنشن مو نداطاهری

موها یکی از دلایل زیبایی در بانوان است. زمانی که بر اثر عوامل مختلف موهای شما شروع به ریزش می‌کند، نگرانی شما هم آغاز می‌شود. این نگرانی باعث می‌شود حتی اوضاع بدتر شود.

برای حفظ این زیبایی و داشتن موهای پرپشت نیاز است نحوه نگهداری آن را بدانید. زیبایی نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده، پس برای حفظ آن باید روش‌هایی را به کار ببریم. ما در این مقاله توصیه‌هایی برای شما داریم.

اگر بنا به هر دلیل موهای شما کم پشت شده، یکی از روش‌های بازگشت زیبایی به موهای شما  اکستنشن لیزری  مو است که در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود. اما برای این کار باید به آرایشگاهی مراجعه کنید که سال‌ها تجربه و علم این روش را به خوبی بداند تا آسیبی به موهای شما نزند.

یکی از رازهای داشتن موهای پرپشت نظافت آن است. شاید به این فکر کنید که روزانه دوش بگیرید و با هر بار دوش گرفتن موهای خود را چندین بار با شامپو و شوینده‌های شیمیایی بشویید. در قدم اول باید جنس موهای خود را بشناسید. اگر موهای چرب یا خشک دارید شامپوهای مناسب موهای خود را پیدا کنید. در حمام از شستشوی موهای خود با آب داغ پرهیز کنید. لازم نیست هر روز موها را شستشو دهید. استفاده بیش از حد از شامپوها هم تاثیر منفی بر روی رشد موها و زیبایی آن دارد. همچنین توصیه می‌کنیم هر هفته رو بالشی خود را بشویید. از ماساژ پوست سر غافل نشوید. می‌توانید قبل از خواب کف سر خود را به کمک سر انگشتانتان به آرامی ماساژ دهید تا جریان خون بیشتری به سمت ریشه موهای خود هدایت کنید. دسترسی به موهای پرپشت چندان هم سخت نیست اما نیاز به مراقبت و توجه دارد.

تغذیه مناسب، اولین گام برای داشتن موهای پرپشت

بسیاری از مشکلاتی که باعث می‌شود ما زیبایی طبیعی خود را از دست بدهیم به دلیل تغذیه نامناسب است. با تغذیه صحیح بسیاری از ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین می‌کنید. اول از همه باید بدانید که اگر هم قصد کاهش وزن دارید نباید وعده غذایی را در طول روز حذف کنید. شما تنها باید میزان آن را کم کنید.

شما باید به حد کافی میوه و سبزیجات مصرف کنید. در میان وعده‌های خود به جای استفاده از خوراکی‌های بی خاصیت، میوه بخورید. سعی کنید در وعده‌های غذایی خود از سبزیجات تازه و متنوع استفاده کنید. اگر زیاد سفر می‌کنید و یا شاغل و دانشجو هستید احتمالا حمل میوه برایتان سخت باشد، برای این موضوع هم راه حلی وجود دارد. می‌توانید با خود میوه خشک به همراه داشته باشید که خواص زیادی هم دارد.

یک برنامه ریزی خوب داشته باشید

این برنامه ریزی باید در راستای بهبود اعصاب و روان شما باشد. باید راهی پیدا کنید که از استرس زندگی امروزی لحظاتی دور شوید و آرامش به دست آورید. برای چند دقیقه هم که شده به هیچ مشکلی فکر نکنید و جسم و روح خود را ریلکس کنید. بهترین کار ورزش است. اگر به ورزشی علاقمند هستید آن را شروع کنید. امروزه یوگا هم درمان است هم ورزش؛ این ورزش به شما کمک می‌کند تا بر روی روح و جسم خود حسابی کار کنید.

بد نیست سالی یک بار برای اطمینان از سلامتی خود، به پیش پزشک عمومی بروید و از او بخواهید برای شما آزمایش چکاپ بنویسد. پزشک با بررسی نتیجه آزمایش، اگر کمبود ویتامینی در بدن شما حس کند آن را به شکل دارو برای شما تجویز می‌کند. سعی کنید این ویتامین‌ها را به صورت مرتب برای به دست آوردن موهای پرپشت مصرف کنید.

خواب کافی داشته باشید. اگر شاغل هستید، حداقل شب را به حد کافی استراحت کنید. شرایط خواب خود را مهیا کنید؛ جای خواب خود را آرام و کم نور کنید.

از نوشیدن آب غافل نشوید.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 74 تاريخ : شنبه 11 خرداد 1398 ساعت: 18:33

درمان موخوره

عوامل مختلفی باعث می‌شود که زیبایی موهای خود را از دست بدهیم. یکی از این عوامل، پدید آمدن موخوره بر روی خرمن موهایتان است. شما باید به دنبال علت آن باشید و آن را رفع کنید. ممکن است بر اثر یک عادت نادرست در زندگی این مشکل به وجود آمده باشد. با آگاهی سریعا آن عادت را ترک می‌کنید و به دنبال روش‌های درمان موخوره می‌روید.

در صورتی که لایه محافظتی مو از بین برود تغییری در ساختار ساقه مو ایجاد می‌شود. در واقع خارجی‌ترین لایه در ساقه مو، کوتیکول نام دارد. اگر این لایه از بین برود ساقه موهای شما به شدت ضعیف شده و با کوچکترین کشش ممکن است بشکند و چند شاخه شود. در این زمان اگر سریعا به داد موهای خود نرسید این ضعیفی و چند شاخه شدن حجم زیادی از موهای شما را در بر می‌گیرد و شما راهی جز کوتاهی موهایتان ندارید. این گام اول برای مقابله با این مشکل است، برای آگاهی از روش‌های درمان موخوره با ما در این مقاله همراه شوید. در صورتی که مجبور شدید موهای خود را کوتاه کنید و از این کار احساس نارضایتی داشتید می‌‌‌‌توانید این کار را با اکستنشن لیزری  جبران کنید. در این روش هم حجم موهای شما بیشتر می‌شود و هم موهای بلندتری به نسبت درخواست خود خواهید داشت.

علت ایجاد موخوره چیست؟

شستشوی نامناسب یکی از علت‌های رایج پدید آمدن موخوره است. اگر عادت دارید در حمام موهای خود را با آب داغ بشویید و چنگ بزنید بدانید عواقب خوبی نخواهد داشت. برای درمان موخوره پس از مرطوب کردن مو، مقداری شامپو بر روی کف سر خود بریزید و به آرامی آن را روی پوست سر خود ماساژ دهید. همین که این ناحیه را تمیز کنید کافی است. با چنگ زدن ساقه مو، چربی لازم بر روی ساقه را از بین می‌برید.

بعد از شستشو موهای خیس خود را شانه نزنید. بافت موهایتان در این لحظه بسیار حساس است و با شانه زدن دچار کشیدگی می‌شود. نتیجه این کار موهای ضعیف با موخوره است.

شامپوی مناسب با جنس موهای خود را مصرف کنید. به نسبت خشک یا چرب بودن موهای سرتان شامپوی مناسب انتخاب کنید. همچنین اگر عادت دارید هر روز به حمام بروید سعی کنید از شامپوهای ملایم و مناسب استفاده روزانه بر روی موها بزنید.

استفاده مکرر از وسایل حرارتی مانند سشوار، دستگاه‌های حالت دهنده و یا اتو مو می‌تواند آسیب جدی به ساقه موهایتان بزند. استفاده از این وسایل را تا حد ممکن محدود کنید.

معرفی چند روش درمان موخوره

اولین گام با دیدن موخوره در انتهای موهای خود سریعا به آرایشگاه مراجعه کنید. قسمت‌های آسیب دیده موهای خود را کوتاه کنید تا با شما بیشتر از این همراه نباشد.

یک توصیه مهم برای درمان موخوره این است که ساقه موهای خود را به کمک روغن‌های گیاهی ماساژ دهید. همگی از فواید روغن زیتون با خبر هستیم. این روغن می‌تواند رطوبت از دست رفته موهایتان را بازگرداند. پس از این که موهای خود را به آرامی با روغن ماساژ دادیم به مدت یک ساعت اجازه دهید بر روی موها باقی بماند سپس با یک شامپوی ملایم شستشو دهید. پس از شستشو اجازه دهید موهایتان به صورت طبیعی خشک شوند. برای مدتی با سشوار و دستگاه‌های آرایش مو خداحافظی کنید.

از برس‌های دندانه درشت برای شانه کردن موهای خود استفاده کنید. برس‌های دندانه ریز ساقه موهای شما را دچار کشیدگی می‌کند و به آن آسیب می‌رساند.

آب فراوان بنوشید. یکی از دلایل از دست دادن زیبایی، کمبود آب در بدن است. این مشکل باعث خشکی در ساقه موها می‌شود.

از قرار گرفتن در معرض نور خورشید دوری کنید.

با ماسک‌های طبیعی به موهایتان جان دوباره بدهید. سفیده تخم مرغ، آلوورا، عسل، روغن نارگیل از مواد طبیعی هستند که در طب سنتی برای درمان موخوره به آن‌ها اشاره می‌کنند.

اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری...
ما را در سایت اکستنشن مو ، کراتین مو ، اکستنشن لیزری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : norouzi nedataheri بازدید : 102 تاريخ : پنجشنبه 2 خرداد 1398 ساعت: 12:14